sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Post nou.

Da, ştiu.
Ştiu că nu mi-am mai arătat faţa pe al meu blog. Probabil aţi fi crezut că am renunţat la el, nu? Ei bine, nu. Doar am fost destul de ocpuat (şi încă sunt) de când am început liceul. Mai am de rezistat încă 4 ani, dar sper să treacă (,) cât mai greu posibil, din moment ce nu vreau să cresc. Pe bune, e cea mai mare porcărie. Dar cred c-am mai zis cum vreau iar să fiu copil.

În fine. Mi-am adus aminte de blog de când am participat la un discurs al unui tip de la opvp (oricine poate vorbi în public), care ne spunea cum Internet-ul poate fi folosit în scop educativ. Prin ce a enumerat, a zis să citim posturi noi pe diverse blog-uri. And then I was like: "Fuck." . Yeah... Nu doar asta. Tipul a spus o grămadă de chestii tari în tot discursul său. Şi vorbea aşa de flexibil, ca şi cum totul ar fi fost memorat, dar nu cred că e aşa. I mean, poţi memora un discurs de 45 de minute? Eu d-abia memorez o propoziţie. Dar principala mea problemă e atenţia. Oricât aş citi şi învăţa pentru teste, tot iau note sub 8 că apare la un moment dat un căcat pe care nu l-am zărit. Slavă Domnului că n-am păţit aşa la examene sau la 'ele importante (gen teze, lucrări care să mă ajute să-mi ridic media, etc...).

Well, atât am avut de zis. O să revin cu mai multe căcaturi noutăţi, dar după ce termin cu tezele. Pă data viitoare.

2 comentarii: