sâmbătă, 14 iulie 2012

Intro!?


Hai, eu-s Milcşeic, dacă-ţi păsa cine sunt eu. Mai sunt cunoscut ca Aneurysm pe TPU, numai că de data aceasta am ales să-mi pun ca nickname "Milcşeic". În orice caz, blog-ul ăsta este numai una din alte sute de mii de creaţii d-ale mele. Aş vrea să mă prezint, dar mi-e lene, oricum dacă e îmi răsfoiţi profilul, dar veţi afla pe parcursul celorlalte posturi cine sau cum sunt eu. Dar nu sunt genul acela de persoană care prin posturi îşi arată ura faţă de anumite lucruri. Acum nu credeţi că nu urăsc nimic, but I'm not an ATTENTION WHORE.

Acum c-am intrat la liceu, şi-n caz că nu mă voi integra într-un anturaj, îmi voi petrece timpul scriind pe blog. Oricum am prea mult timp liber. Hobby-uri nu mai am de când m-am apucat să tocesc ca omu' pentru examenele alea stupide, cunoscute ca şi evaluările naţionale. Că tot, veni vorba de astea, eu unu' am pus predicativă la română, şi n-am fost singurul ins din ţară. Parcă cei ce au făcut subiectele credeau că dăm admitere la Poliţie, nu la liceu. În opinia mea, şi-au cam bătut joc de noi prin subiectul acesta şi au demonstrat că sunt maeştrii la prostie. Măcar au deschis televizorul şi s-au uitat cum frige ţara sub canicula asta şi cu elevii supăraţi, care au pus o petiţie (mă rog, am semnat-o) pentru acordarea celor 6 puncte la subiectul cu pricina. And they did it. Mi-a fost ridicată nota cu 6 puncte şi-am luat 9,80. Lucky me... Dar trebuia să fi realizat mai devreme. Well, nu zic că e doar vina ălora de-au făcut subiectele. M-am consultat în seara după examen cu un profesor de română şi mi-a explicat că propoziţia era subiectivă ca şi cum era la MINTEA COCOŞULUI. Să se precizeze că eu sunt muci la română. În fine, toată treaba asta a fost deja uitată şi nu-i mai pasă nimănui (nici mie).

Scuze că m-am luat cu vorba, dar trebuia să scriu ceva la început, deşi ştiu că n-o să evolueze foarte mult blog-ul, deoarece nu ştiu să întreţin ceva şi nu-mi place să fac reclamă. Dacă eşti bun să citeşti tot ce postez, poate blog-ul va avea şanse să fie ceva. Dacă nu, să ai o zi bună.

Un comentariu:

  1. :)))
    Huh..cand aud de evaluarea nationala mi se face pielea de gaina . Sunt inca a VIII-a , dar sa renunt eu la bloggereala si la celelalte lucruri pe care le fac in favoarea invatatului ! :o Nu prea cred , nu inca cel putin . Oricum , ce-as putea sa spun , e bine ca le-ai luat cu note asa mari si ai rabdare caci ai multe sanse ca blog-ul tau a evolueze! Eu te voi urmarii asa ca vezi cum faci sa scrii .

    RăspundețiȘtergere