vineri, 20 iulie 2012

Welcome to the jungle

Sau pe româneşte România. O junglă, care din cauza climatului temmperat-continental nu este chiar o junglă, dar totuşi animalele sunt omniprezente aici. Iar prin animale mă refer la aceste specimene care nu fac altceva decât s-apară pe primele pagini ale ziarului sau bârfiţi de Esca pentru crime, violuri, atentate sângeroase, alte crime, linşări, bătăi.cu urmări nasoale precum şi cerşetori, mită, fraude electorale şi certuri între staruri. Sincer m-am săturat. Dar cum să nu facă astfel naţia de hexagonişti fără coaie sub aripa protectoare a sfântului Sarkozy (ori cine o fi preşedinte acolo), mişto de noi?

De asemena, mai sunt şi invaziile de unguri şi de ţigani (sau rromi). Se integrează perfect prin animalele care au fost în junglă de la-nceput şi apoi se trezesc că le-au furat teritoriul. Am avut un conflict aseară. Doi pulifrici, dintre care şi un rrom, păreau a avea ceva cu mine. Cred că erau destul de beţi, că nu cred că EU am făcut ceva ce să-i deranjeze, din moment ce NU ştiam cine dracu' ERAU ĂIA. Şi n-am scăpat de ei, de fapt doar atunci când am fugit la bunică mea, pentru că în junglă dacă nu FUGI, eşti MORT.


Dar toată seara a trecut şi va fi uitată precum şi dezastrul de la bacalaureat, unde maimuţele răsfăţate s-au dus acolo de dragul educaţiei (pă dracu'). Consider totuşi că populaţia junglei din România ar învăţa ceva de la rromi, şi asta fiind faptul că ei sunt UNIŢI. Te cerţi cu unul, eşti linşat de ALŢII. Sincer n-am nimic cu ei. Uneori nu sunt trataţi precum oamenii (revenind la sfântul Sarkozy) şi îmi pare rău de ei. Dar această senzaţie  e mai tracătoare decât vântul. Fără să lase ceva în urmă.

Ca să scapi ÎNTREG din junglă, ai nevoie de trei chestii: tupeu, forţă şi agilitate. Când eşti cu oameni pe care  nu-i cunoşti chiar foarte bine (cum am fost eu aseară), încearcă să foloseşti câteva dintre chestiile de mai sus. Şi în orice caz, NU LĂSA GARDA JOS. Te vor vedea weak şi te vor lua peste picior. Ăia m-au pus să le cer scuze, dar eu n-am făcut altceva decât să neg totul (ok, majoritatea fiind adevărul pur).

Pe data viitoare. Dude, după ce recitesc asta, mă simt ca Bear Grylls :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu