sâmbătă, 1 septembrie 2012

Bă, cică mai primim încă o săptămână

Da, peste tot este această ştire. Mass-media îşi face foarte bine treaba, nu?
În fine, se pare că mai sunt încă 2 săptămâni de "libertate", cum ar spune unii. Mă bucur şi eu. Era şi cazul, apăi şcoala trebuie începută pe 15 septembrie, nu? Doar că (,) calendarul anului 2012 nu permite lucrul acesta, fiindcă ziua respectivă pică sâmbătă. Fuck, încep liceul. Cică îi "cea mai frumoasă perioadă a vieţii". Dar nu pot să îmi dau seama, căci Ministerul Educaţiei ne-a amânat toată treaba asta. Yay? Aş face săptămâna aceasta aceleaşi lucruri pe care le-am făcut toată vara: dormit, ascultat muzică, mâncat, ieşit p-afară (că de, e frumos afară), etc. Ştiu că postul e intitulat "primim încă o săptămână", nu e "Gata vara!" sau "1 septembrie". Aşa, şi? Dacă aş fi scris asta, atunci lumea ar fi crezut că am ascultat Conectăr cu "vara am insomnie", că astăzi tot internetul.ro e plin de mesaje gen "adormirea lui Connect-r" (sau cum dracu' s-o scrie).

Un off-topic: azi m-am întors de la mare. Da' ce rahat, am fost aici peste Dunăre. Bă luxul curului, frate. Mâncare multă (da' proastă), camere şmechere (care puţeau a cauciuc ars, eww), fiţe dă fiţe. Bă, marea a fost mişto. Şi despre mâncare. Căca-m-aş pe ea, am venit cu cea mai groaznică indigestie din ultimii ani, şi ştiţi de la ce? De la fructe de mare "mediteraneene". Incredibil! Auzi cum sună... Şi ce incredibil am vomat după. Că vai, am primit când am ajuns un tichet gratis la un restaurant cu astfel de mâncare. Şi... restul e istorie. Plus că a doua zi, la MICUL DEJUN, m-am umflat cu FINETTI. Aţi mai pomenit aşa ceva? Ziua respectivă m-a luat cu dureri de burtă de parc-aş fi mâncat fetuşi. Numa' la bulgari e posibil. Bă, frumos acolo, da' prostia-i în floare. Plus că bulgarii or face limba ENGLEZĂ la şcoală (asta dacă o fac...), cum am făcut eu CIVICĂ într-a 8-a. Bicăz, la TV toate filmele sau seriale din limba engleză erau dublate în limba lor. Meh... nici de subtitrat n-or fi putut, că-s aşa de proşti, încât nu sunt în stare nici să citească. Băi, la bulgari ar fi mai bine de nu ar fi populaţi de aşa de oameni. Că ţara e frumoasă. Da'-i mai frumos la noi.

Anyway, cam atât pe azi. Bucura-ţi-vă de săptămâna acordată în plus şi de adormirea lui Connect-r ă, atât. Pă data viitoare!

4 comentarii:

  1. Eu una mă bucur de săptămâna în plus . Am timp să îmi citesc romanele pentru şcoală , pentru că mai toată vara am frecat-o cu ce cărţi am avut eu chef.

    Urâtă faza cu indigestia .Am auzit şi eu că e proastă mâncarea la bulgari. Eu prefer de obicei să merg la munte .

    Începi liceul , huh ? Pentru mine nu a fost mare lucru . Plus că nu prea am ce să discut cu ai mei colegi . Sunt toţi houseri şi au în cap...nimic . Îţi doresc să nu apuci la fel . Baftă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, bănuiesc c-ar trebui să termin şi eu carta aia pe care am primit-o după ce am dat examenele.

      Thanks, am deja un anturaj cu persoane cu care pot sta (sunt rocări, eu am avut noroc, păcat de tine :/ ).

      And I think that was the last time I go to Bulgaria.

      Ștergere
  2. E binevenita saptamana in plus, nu am niciun chef de liceu, mai ales ca tre` sa ma trezesc la 6 dimineata sau mai devreme.Ultimul an la mine :))
    Sa stii ca e frumos la liceu mai ales daca cunosti persoane cu care sa ai lucruri in comun.

    Interesant blog-ul :)

    RăspundețiȘtergere